Marketing a design
12 najzávažnejších podnikateľských chýb - Herbert N. Casson
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti. „Staré metódy sú najlepšie“, „Dobrý tovar sa predáva sám“, „Nemôžem si dovoliť platiť vysoké mzdy“, „Nech si počká na svoje peniaze“ - to sú štyri z dvanástich najzávažnejších podnikateľských chýb. Väčšina z nich má podobu výhovorky, ktorú používajú ľudia na svoju obhajobu, keď sa im nedarí. Pravou príčinou je lenivosť, nevedomosť či nepoučiteľnosť. Úspech sa získava útokom, nie čakaním až zaútočia druhí. Víťazstvo vyžaduje chuť, nadšenie a cieľavedomosť. Ak nepociťujeme radosť zo života, meníme...
Více informací13 věcí, které psychicky silní lidé nedělají - Amy Morin
Inspirativní kniha, která vám ukáže, jak funguje mentální síla, jak ji získat a čím ji posilovat. S dostatkem mentální síly lépe zvládnete vypjaté situace a budete moci naplno rozvinout svůj potenciál, ať už toužíte být skvělým rodičem, zlepšit fungování v práci anebo sportovní výkonnost.
Více informací19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád a skúseností slovenských podnikateľov, ktorí podnikajú pod známou značkou alebo využili franchising na rast siete svojich prevádzok. Nahliadnite s nami do sveta podnikania so značkami ako Pizza Mizza, Subway, RE/MAX, KINEKUS, Yves Rocher, Coffe Brothers, KINEKUS, Best Western, Directreal a mnohými...
Více informací20 rád z psychológie pre podnikateľov - Herbert N. Casson
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú uplatňujeme, musí prejsť skúškou na otázku: „Aký bude jej psychologický dopad?“. Poznatky z psychológie napomáhajú znižovať náklady, zvyšovať predaj či konkurencieschopnosť podniku. Zámerom knihy je vysvetliť základy modernej psychológie. Život je príliš vážna vec na to, aby sme ho brali veľm...
Více informací39 rád, ako budovať svetovú firmu s investorom - Monika Sobeková Majková
Publikácia zachytáva príbehy a skúsenosti slovenských podnikateľov a top manažérov firiem, ktoré rástli s pomocou private equity a venture kapitálu - sli.do, Datamolino, Piano Media, Etarget, Profesia, Slovanet, NAY, Kofola a mnohé ďalšie. Odhaľuje zákutia alternatívneho financovania start-upov aj etablovaných spoločností - od vstupu investora, cez spoločné podnikanie, až po jeho exit z podniku a prípadný vstup na burzu.
Více informací40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout - Jan Urban
Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“? Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků? Podporuje „teambuilding“ týmovou práci? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede! Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se v...
Více informací89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi - James McGrath, Bob Bates
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.
Více informacíCartier na Pražském hradě - Cartier
Sbírka Cartier představovaná prostřednictvm významných výstav po celém světe je souhrnně uvedena v publikaci Cartier na Pražském hradě, která byla vydána u příježitosti stejnojmenné výstavy. Více než 350 mimořádných historických klenotů, výtvorů hodinářského umu a dalších luxusních předmětů, nabízí zvláštní pohled na skvosty díla Cartier - klenotníka králů. Představuje zdroje inspirace, podle kterých dům Cartier po 160 let nabídl cestu individuálního stylu, zosobnění i společenské postavení člověka, který vybraný šperk, klenot nebo doplněk nosí....
Více informací